System do delegacji poza podstawową funkcjonalnością rozliczania delegacji ma także bardzo przydatną funkcjonalność umożliwiającą składanie zamówień z poziomu systemu. Są to zamówienia offline, ofertę dostaniemy dopiero, gdy wprowadzą ją do systemu nasi konsultanci. Takie rozwiązanie na niezaprzeczalną zaletę, pozwala na otrzymanie kompleksowej oferty, gdzie wszystkie poszczególne etapy podróży są uwzględnione przez naszych kasjerów.
Jak wygląda takie zamówienie?
Pierwszym etapem całego procesu jest złożenie zamówienia bezpośrednio z systemu. Można to zrobić albo z poziomu strony głównej albo z poziomu polecenia delegacji.
W kolejnym kroku dodajemy odpowiednie usługi, wybierając je spośród kafelków, są to odpowiednio loty, koleje, wynajem samochodów, rezerwacje hotelowe, usługi dodatkowe (wszystkie inne niż wymienione) oraz ubezpieczenia. Następnie wprowadzamy wszystkie niezbędne dane na wyświetlonym formularzu, aby przyśpieszyć wprowadzanie danych informacje domyślnie kopiują się na formularze kolejnych usług.
Wszystkie wprowadzone usługi wyświetlają się na liście, możemy je w każdej chwili edytować lub usunąć.
Dodatkowo poniżej listy usług znajdują się informacje odnoszące się do całej oferty.
Klikając przycisk ZAMÓW, zamówienie zostaje wysłane do poszczególnych działów w naszej firmie, które zajmą się przygotowanie oferty w oparciu o wprowadzone parametry, ale o tym w kolejnym wpisie.